Eerste Stagedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jens Schrijver - WaarBenJij.nu Eerste Stagedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jens Schrijver - WaarBenJij.nu

Eerste Stagedag

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

04 Februari 2015 | Curaçao, Willemstad

Ja dat was de bedoeling om na mijn eerste stagedag een blogje te schrijven, jammer genoeg liep het anders, maar ja het bedje riep.

Alleen laat ik bij het begin beginnen.
Na dat ik de vorige keer de laprop afsloot is er veel gebeurd. Ondertussen ben ik bij Cabana geweest, blijkbaar de place to be op woensdag. Ik ben op en neer naar Santa cruz gereden. Dat is een strand aan de westkant, maar op het moment dat we daar waren was er niemand meer en konden we weer omdraaien. Niemand die ons had laten weten dat ze al naar huis waren, jammer maar helaas.
's Avonds een beetje rustig aan gedaan. Vrijdag naar het strand, naar mambo beach heerlijk en beetje aan het strand gelegen.

Zaterdag zijn we een beetje gaan cruisen over het eiland en heb ik geluncht bij de Gouverneur in Willemstad samen met Hans(Directeur van de golfbaan). Hierna rustig aan naar Zanzibar want dat is blijkbaar de place to be op zaterdag van te voren nog lekker gegeten en toen daar heerlijk met de voetjes in het zand een klein dansje gedaan. Zondag lekker uitslapen en toen weer met een paar man naar het strand en daarna eten bij Wilhelmina.

En toen begon waar ik hier toch voor naartoe ben gekomen: stage. Half 7 ging de wekker tien over 7 zaten we in de auto. Daar aangekomen was ik de tweede mijn stagebegeleidster was er nog niet maar die kwam vlak na me binnen. Toen een eerste rondleiding en de eerste kennismaking en de eerste introductie in het scheepvaartsrecht. Eigenlijk was het een dag vol eerste keren. Gelukkig heb ik wel leuke (vrouwelijke) collega's die me helpen.
Toch is dat wel wennen hoor een 8-5 baan. Ik was bek af die avond, maar ondanks dat toch nog gaan sporten. Toen ik daarvan terug kwam ben ik naar mijn bed gegaan en viel als een blok in slaap, dus dan vandaag maar een verhaal!

Groetjes vanuit het zonnige Curacao!

  • 04 Februari 2015 - 09:30

    Anke Limburg:

    Het voordeel van de hele week werken van 8 tot 5 is dat het vrije weekend dan meer gewaardeerd wordt! Goed om te horen dat het goed met je gaat. Je wordt hier wel gemist :)

  • 04 Februari 2015 - 14:51

    Fam. Vonken:

    Leuk om te horen dat het goed gaat daar.
    Ja aan alles moet je wennen, dus ook aan het gevoel van 9 - 5 !!

  • 04 Februari 2015 - 20:41

    Inge En Chris:

    heej jens,
    ooo wat een lekkere verhalen. lekker op het strand liggen enzo.
    gelukkig las ik ook dat je een baan hebt van 8 tot 5.
    vast erg naar in die temperaturen.
    wij zitten in de vries kou
    zielig he
    vanmorgen moest ik mijn auto ruit krabben :(
    veel plezier.
    succes.
    niet verbranden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Jens

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 3544

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 14 Juli 2015

Stage op Curacao!

Landen bezocht: